torsdag den 13. september 2012

Bikiniform - vi ses i 2030!




Intervalløb er en god måde at starte på. Vælg en model, der passer dit niveau. Oftest er det sådan, at det første år eller to må man kun løbe 2 minutter ad gangen, og så skal man gå i 20 minutter - her skrevet efter hukommelsen, men jeg er ret sikker på, at det er sådan, det fungerer.

6 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Jeg er sikker på at det nok skal gå, desuden er du jo tynd som et siv.

Juliette sagde ...

Uuuh, så kan selv jeg overskue at genoptage den dér løbetræning!

Huskede umiddelbart intervallerne lidt anderledes, men det lyder helt rigtigt, hvad du skriver ...

Mette sagde ...

Hep hep! Min erfaring siger mig, at hvis man bare bliver ved, så kan man lige pludselig løbe 4 km! Det var en stor dag for mig... Er også kun sket en gang...

Line sagde ...

Hahaha, you go girl!

Stine sagde ...

UR: Et virkelig virkelig forpustet og lettere bredmåset siv i så fald :D

Juliette: Altså... måske kan vi kalde det en fortolkning af intervallerne? Man skal jo træne skånsomt.

Mette: ORV det gad jeg godt. Mit første delmål er 3 km, og det virker godt nok langt væk.

Line: HIGHFIVE

JL sagde ...

Bikiniform bekymrer mig ikke - jeg går sjældent i dem offenligt, nej mine grå hår kommer fra bukser. I de sidste par år er det åbenbart blevet mode at herrebukser skal være narkomanstramme.
Det er grimt, ubehageligt at gå i, og enormt irriterende når man har rigtige mandeben.